All About Us
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finally a New Forum Expereince. Uncensored topics, no board drama, no bad attitudes and free from any associations. We're just a group of friends who want to be free to speak our mind & talk about whatever we want without having to deal with all the BS
 
HomeRegisterLog in

 

 KM here!

Go down 
AuthorMessage
Katie Marie

Katie Marie

Number of posts : 15
Registration date : 2009-02-16

KM here! Empty
PostSubject: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 4:09 am

Hey everyone!
Katie Marie here - I recognize some names around here - good to see ya'll!

I was mainly around during the winelle era of BB - and for a little of the nickele era. You might remember me as the crazy cat lady - but then I disappeared during BB9, when some friends of mine and I found our way to Second Life and have seldom poked our heads out since. I think it has been proven that we do indeed have some very addictive personalities. Our latest venture has been mobwars in facebook!
Back to top Go down
Hellataz
Admin
Hellataz

Female Number of posts : 472
Age : 43
Location : Chico Ca
Registration date : 2008-11-30

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 4:17 am

Yay my Tater Tot is here!


KM here! 329188 TATERS!

BW Val, Katie has a tendency to get competitive with post counts once she gets into a groove of a place, so watch your back, and no cheating by posting Rob pics all over the board. KM here! 49185

_________________


KM here! Buffy_Stakes_Rob
Back to top Go down
http://www.myspace.com/hellataz
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
Val

Female Number of posts : 1497
Age : 40
Registration date : 2008-11-30

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 4:40 am

Well...
I'm almost 1000 deep ... and I also have no life ... So I don't know about catching up at this point LOL..

Hey Katie Marie its nice to see ya again darlin flower

_________________
Photobucket
Back to top Go down
Katie Marie

Katie Marie

Number of posts : 15
Registration date : 2009-02-16

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 5:11 am

Good to see you too Val!

As for taz - thanks for giving away my plan to rule the board by slowly overtaking the top of the post count title! I had planned to slowly rise to the top KM here! 671722
Back to top Go down
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
Val

Female Number of posts : 1497
Age : 40
Registration date : 2008-11-30

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 5:23 am

hahaha...
good luck with that Wink lol

_________________
Photobucket
Back to top Go down
Katie Marie

Katie Marie

Number of posts : 15
Registration date : 2009-02-16

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 5:26 am

I have 6 posts already! 940 more until I catch up!


Psst. Taz gave me a little hint - apparently all I have to do is find pictures of the twilight guy and post them !
Back to top Go down
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
Val

Female Number of posts : 1497
Age : 40
Registration date : 2008-11-30

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 5:40 am

HAHA...
Well there is always something new Twilight /Rob news to post. ...
Seeing how the new movie is about to me made next mouth... there will be a lot going on in the Twi thread lol

_________________
Photobucket
Back to top Go down
Hellataz
Admin
Hellataz

Female Number of posts : 472
Age : 43
Location : Chico Ca
Registration date : 2008-11-30

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 5:56 am

Haha "that twilight guy", Val she might be a harder convert.

_________________


KM here! Buffy_Stakes_Rob
Back to top Go down
http://www.myspace.com/hellataz
Val
♪♫ I am a fever,I ain't born typical♪♫
Val

Female Number of posts : 1497
Age : 40
Registration date : 2008-11-30

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 5:58 am

KM here! 58671
No worries Taz... me and Zito will work on her lol

_________________
Photobucket
Back to top Go down
ZitoFan86

ZitoFan86

Female Number of posts : 1028
Age : 34
Location : Las Vegas
Registration date : 2008-11-30

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 6:16 am

Hey Katie!

KM here! 329188

_________________
KM here! KristenlolKM here! Untitled-4-copy
Back to top Go down
Patti
~~ I wanna rock with you all night ~~
Patti

Female Number of posts : 482
Registration date : 2008-11-30

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 6:38 am

HEY HEY KATIE....
WELCOME TO THE CRAZINESS ... sunny



PATTI
KM here! 543677
Back to top Go down
Katie Marie

Katie Marie

Number of posts : 15
Registration date : 2009-02-16

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 7:01 am

LOL - Taz, I shall refer to him from here on as "That twilight guy"


Hi Zito and Patti! KM here! 680513
Back to top Go down
Hellataz
Admin
Hellataz

Female Number of posts : 472
Age : 43
Location : Chico Ca
Registration date : 2008-11-30

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeMon Feb 16, 2009 8:37 am

Katie Marie wrote:
LOL - Taz, I shall refer to him from here on as "That twilight guy"


Hi Zito and Patti! KM here! 680513

SWEET!!!! KM here! 671722

_________________


KM here! Buffy_Stakes_Rob
Back to top Go down
http://www.myspace.com/hellataz
ChaisBlessed

ChaisBlessed

Female Number of posts : 308
Age : 47
Registration date : 2008-12-01

KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitimeTue Feb 17, 2009 1:59 pm

WELCOME KATIE!!!

GOOD LUCK CATCHING UP WITH VAL ON THE POSTING..LOL

_________________
Charlotte Aka "Cha Cha"
Back to top Go down
Sponsored content




KM here! Empty
PostSubject: Re: KM here!   KM here! Icon_minitime

Back to top Go down
 
KM here!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
All About Us :: Welcome Wagon :: Introductions-
Jump to: